سنگر اندیشه و بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است

سنگر اندیشه و بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است

سنگر اندیشه و بصیرت
بسم رب الشهدا
سلام بر همه ی جویندگان فهم و بصیرت.....بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است «آنهایی که دور و بر امیرالمؤمنین بودند و ایستادند و جنگیدند، خیلی بصیرت به خرج دادند که بنده بارها از امیرالمؤمنین نقل کرده‌ام که فرمود: «لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر و العلم بمواضع الحق » . در درجه اول، بصیرت لازم است. معلوم است که با وجود چنین درگیری‌هایی، مشکلات امیرالمؤمنین چگونه بود. یا آن کج‌رفتارهایی که با تکیه بر ادعای اسلام، با امیرالمؤمنین می‌جنگیدند و حرف‌های غلط می‌زدند.» مقام معظم رهبری
بصیرت دهی وآگاهی بخشی یکی ازمهمترین واساسی ترین راهکار مبارزه با جنگ نرم دشمن است.... لطفا با نظرات و انتقادات خودتان من را در پیشبرد و حفظ این سنگر یاری نمایید.....
Instagram@ali.saem.katoom

نویسندگان
آخرین نظرات

1- در یک دقیقه میتوانید (5) بار سوره _ فاتحه _ بخوانید و 7000 ثواب کنید.

2- 
در یک دقیقه میتوانید (12) بار سوره_ اخلاص _ بخوانید که برابر با 4 بار ختم کردن قرآن است.

3-
در یک دقیقه میتوانید (10) بار بگویید_ لا اله الا الله وحده لا شریک له له الملک و له الحمد و هو علی کل شیء قدیر _ که ثواب آزاد کردن 4 برده را دارد.

4-
در یک دقیقه میتوانید (100) بار بگویید _ سبحان الله و بحمده _ و کسی که این ذکر را بگوید گناهانش بخشوده میشود،اگر چه به اندازه کف دریا باشد.

5-
در یک دقیقه میتوانید (25) بار بگویید _ لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم _ که خود گنجی از گنجینه های بهشت است.

6- 
در یک دقیقه میتوانید (10) بار بگویید_ استغفر الله و بحمده عدد خلقه و رضا نفسه وزنه عرشه و مداد کلماته_ که ثواب 4 ساعت ذکر کردن را دارا می باشد.

7- 
در یک دقیقه میتوانید (100) بار بگویید_ استغفر الله _ کهخود مغفرت و دخول جنت و دفع بلا و توفیق در کار و ازدیاد رزق و نزول باران میشود.
8- 
در یک دقیقه میتوانید (20) بار بگویید_اللهم صل علی محمد و آله محمد _ درمقابل خداوند 200 بار بر تو درود میفرستند.

9- 
در یک دقیقه میتوانید (50) بار بگویید_سبحان الله و بحمده و سبحان الله العظیم _ که این ذکر در زبان آسان در میزان سنگین و در نزد خداوند محبوب است .

10- 
در یک دقیقه میتوانید (20) بار بگویید_شبحان الله و الحمد الله و لا اله الا الله و الله اکبر _ که محبوب ترین کلمات نزد خداوند است.


11- 
در یک دقیقه میتوانید (50) بار بگویید_لا اله اله الله _ که باعث تجدید ایمان و ثواب به پری زمین و آسمان و آنچه بین آنهاست دارد.

صائم کتوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی