سنگر اندیشه و بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است

سنگر اندیشه و بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است

سنگر اندیشه و بصیرت
بسم رب الشهدا
سلام بر همه ی جویندگان فهم و بصیرت.....بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است «آنهایی که دور و بر امیرالمؤمنین بودند و ایستادند و جنگیدند، خیلی بصیرت به خرج دادند که بنده بارها از امیرالمؤمنین نقل کرده‌ام که فرمود: «لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر و العلم بمواضع الحق » . در درجه اول، بصیرت لازم است. معلوم است که با وجود چنین درگیری‌هایی، مشکلات امیرالمؤمنین چگونه بود. یا آن کج‌رفتارهایی که با تکیه بر ادعای اسلام، با امیرالمؤمنین می‌جنگیدند و حرف‌های غلط می‌زدند.» مقام معظم رهبری
بصیرت دهی وآگاهی بخشی یکی ازمهمترین واساسی ترین راهکار مبارزه با جنگ نرم دشمن است.... لطفا با نظرات و انتقادات خودتان من را در پیشبرد و حفظ این سنگر یاری نمایید.....
Instagram@ali.saem.katoom

نویسندگان
آخرین نظرات

چند تا بدحجاب دیده بود و می گفت: اینا چی فکر می کنند؟

چرا اینطوری بدنشونو عرضه می کنند؟

اصلا فکر می کنند دارند چیکار می کنند؟

حالا فرضا نمی دونند ، همین قدر هم نمی دونند حجاب واجبه

نمی فهمند دارند گناه می کنند؟ اونم نه یک گناه مخفی، یک گناه آشکار بین مردم

یکی سرشو تکون می داد

یکی آه می کشید

یکی می گفت دوره ی آخر زمون شده

یکی تیکه می پروند و ...

با خودم فکر کردم: خیلی ها به هزار و یک دلیل فکر نمی کنند یا متوجه نیستند

تو یک موجی افتادند و خودشون سپردند به اون و معنی کارشونو نمی دونند

اما

ماهایی که مثلا فکر می کنیم

ماهاییی که معنی این کار رو می دونیم

تا زمانیکه امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم

تو گناه بی حجابی خیلی هاشون سهیمیم

خیلی هاشون متوجه غرق شدنشون نیستند

ماهایی که متوجه هستیم و داریم غرق شدنشون رو می بینیم و کمکشون نمی کنیم چقدر...

***

می گن: وقتی چشم ها به روی حقایق باز میشه، وقتی نامه ی اعمال به دست آدم ها داده میشه، خیلی ها تعجب می کنند چون کارهایی (از خوب و بد) تو کارنامه شون می بینند که می دونند انجام نداده بودند

بهشون گفته میشه شما به نوعی در آن کارها سهیم بودید

 

هشدار نوشت: چقدر کارنامه ی اعمالمون پر از گناه بی حجابیه؟

فریاد نوشت: من می ترسم ، من از اینکه خیال کنم در چشم تو عزیزم و گناه بسیاری مرا از چشم تو انداخته باشد می ترسم

اعتراف نوشت: خیلی دلم می خواد خودم رو قانع کنم که این وبلاگ و اون کتاب هم یک جور امر به معروف و نهی از منکره، خب هست خدا رو شکر اما می دونم که امر به معروف و نهی از منکر لسانی هم وقتی در جامعه مستقیما با آن روبه رو می شوم بر من واجبه، واجب مثل نماز، مثل حجاب

 

از روی جزوه ی استاد نوشت: حرف بزنید، بگویید؛ یک کلمه بیشتر هم نمى ‏خواهد؛ لازم نیست یک سخنرانى بکنید. کسى که مى ‏بینید خلافى را مرتکب مى ‏شود - دروغ، غیبت، تهمت، کین‏ه ورزى نسبت به برادر مؤمن، بى‏ اعتنایى به محرّمات دین، بى ‏اعتنایى به مقدسات، اهانت به پذیرفته‏ هاى ایمانى مردم، پوشش نامناسب، حرکت زشت - یک کلمه‏ ى آسان بیشتر نمى ‏خواهد؛ بگویید این کار شما خلاف است، نکنید؛ لازم هم نیست که با خشم همراه باشد. شما بگویید، دیگران هم بگویند، گناه در جامعه خواهد خشکید.

صائم کتوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی