سنگر اندیشه و بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است

سنگر اندیشه و بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است

سنگر اندیشه و بصیرت
بسم رب الشهدا
سلام بر همه ی جویندگان فهم و بصیرت.....بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است «آنهایی که دور و بر امیرالمؤمنین بودند و ایستادند و جنگیدند، خیلی بصیرت به خرج دادند که بنده بارها از امیرالمؤمنین نقل کرده‌ام که فرمود: «لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر و العلم بمواضع الحق » . در درجه اول، بصیرت لازم است. معلوم است که با وجود چنین درگیری‌هایی، مشکلات امیرالمؤمنین چگونه بود. یا آن کج‌رفتارهایی که با تکیه بر ادعای اسلام، با امیرالمؤمنین می‌جنگیدند و حرف‌های غلط می‌زدند.» مقام معظم رهبری
بصیرت دهی وآگاهی بخشی یکی ازمهمترین واساسی ترین راهکار مبارزه با جنگ نرم دشمن است.... لطفا با نظرات و انتقادات خودتان من را در پیشبرد و حفظ این سنگر یاری نمایید.....
Instagram@ali.saem.katoom

نویسندگان
آخرین نظرات


به گزارش رادیو دیروز، ارگان سیا یک روز پس از سخنرانی پرشور و باشکوه مقام معظم رهبری در حرم امام هشتم علیه السلام، خبر عجیب و تقریبا بی سابقه ای را بر روی تارنمایش قرار داد!
خبرِ "اوباما: ایران اتمی خطری است که قابل مهار کردن نخواهد بود" با مقدمه ای جالب شروع می شود که می تواند برای دشمنان نظام هم نشانه ای از قدرت خارق العاده ولی امر مسلمین جهان تلقی گردد. قدرت عظیمی که با بیان یک جمله، معادلات سیاسی جهان را به هم می ریزد و سران رژیم صهیونیستی و آمریکا را در سخنرانی زنده دچار اختلاف و اعلام مواضع متفاوت می کند!
مقدمه خبر رادیو فردا اینگونه آغاز می شود:

"رهبر آمریکا در سخنرانی شامگاه پنج‌شنبه خود در برابر دانشجویان اسرائیلی نیز گفت که به مهار ایران اتمی بسنده نخواهد شد، زیرا ایران اگر هسته‌ای شود، «خطری است که قابل مهار کردن نخواهد بود»رئیس جمهور ایالات متحده در نطقی در اورشلیم اعلام کرد که ایران اگر هسته‌ای شود، «خطری است که قابل مهارکردن نخواهد بود».
آقای اوباما و رهبران اسرائیل در حالی به گفت‌و‌گو درباره «خطرات ناشی از برنامه اتمی ایران برای اسرائیل» ادامه دادند که آیت‌الله علی خامنه‌ای در همین روز پنج‌شنبه در سخنرانی سنتی خود در اول فروردین در حرم امام رضا در مشهد گفت: «اگر سردمداران رژیم صهیونیستی غلطی کنند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.»


اما در ادامه خبر رادیو فردا می نویسد:

"در حالی که رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری شامگاه چهارشنبه تاکید کرد که ایران در شرایط کنونی هنوز یک سال تا ساخت بمب اتمی می‌تواند فاصله داشته باشد"!!!


و سپس این وحشت و سرآسیمگی از تهدید مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی را در قواره یک دشمن نمی بینیم، در سخنرانی زنده سران آمریکا و اسرائیل مشهود می شود:


"نخست وزیر اسرائیل در همین نشست مطبوعاتی گفت: «اسرائیل نمی‌تواند حق دفاع از خود را به کشوری دیگر، حتی اگر بزرگ‌ترین کشور جهان باشد، بسپارد.» بنیامین نتانیاهو گفت: «گرچه من نسبت به قاطعیت پرزیدنت اوباما در جلوگیری از رسیدن ایران به بمب اتمی ایمان دارم، اسرائیل خود قادر است از خود دفاع کند.»اما باراک اوباما تاکید کرد که هنوز زمان برای حل مسالمت‌جویانه بحران هسته‌ای ایران باقی است، هرچند که افزود آمریکا هر گام لازم را برخواهد داشت تا ایران هسته‌ای نشود."

همانطور که مشخص است، آقای اوباما هم به فلاکت و زبونی اسرائیل پس از سخنرانی مقام معظم رهبری اعتراف کرد. اسرائیلی که از یک شهر محاصره شده هم دو بار شکست خورد.

و در ادامه رادیو فردا می افزاید: "انتظار می‌رود که این سخنان صریح آقای خامنه‌ای با واکنش اوباما و سران اسرائیل در ساعات آینده، در ادامه اقامت رئیس جمهوری آمریکا در اسرائیل، روبه‌رو شود."

و اینک باید از برخی سیاسیون قدرت طلب پرسید وقتی ایران در چنین جایگاه قدرتمندی قرار دارد، چگونه می توان با پشت کردن به اسلام و انقلاب، و با زیر پا گذاشتن خون صدهاهزار شهید، صحبت از بحران، قرار داشتن در لبه پرتگاه، دلسرد شدن مردم از نظام، و ده ها عنوان مأیوس کننده دیگر به میان آورد؟ قدرتی که حتی رادیو فردا هم به وجود آن پی برده و در خوش بینانه ترین نگاه، با فرض راستگویی این مدعیان، باید برایشان ابراز تاسف کرد که هنوز جایگاه واقعی ایران را نشناخته اند.

صائم کتوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی